2:a advent

2:a advent idag! Adventsljusstaken är inköpt för några dagar sedan. Verkar var årets trend med blockljus som adventssljusstake och det hakade jag på. Tycker de e riktigt snyggt och så dröjer de ju längre innan ljusen brinner ut.
Fatet och siffrorna köpte jag på "Casa Nova" För 129 kr. Stenarna och stjärnorna hade jag hemma.



Startade dagen med en joggintur i skogen. Jag typ pulsade fram i snön så de gick inte så värst fort, men de va roligare när man fick tänka lite mer vart man satte fötterna.

Jullan var här på eftermiddagen och vi bakade pepparkakor. För första gången hade jag gjort egen deg, annars brukar jag alltd köpa färdig. De blev faktiskt mycket godare med hemmagjord måste jag säga.

   

Kommentarer
Postat av: t

God morgon! :)

Tittar in en liten snabb sväng här på din blogg :)

Mitt i veckan idag! Händer det något skoj resten av veckan då? :)

Kramar! :)

2010-12-08 @ 10:34:26
URL: http://teresevardag.blogg.se/
Postat av: t

God morgon! :)

Tittar in en liten snabb sväng här på din blogg :)

Mitt i veckan idag! Händer det något skoj resten av veckan då? :)

Kramar! :)

2010-12-08 @ 10:34:28
URL: http://teresevardag.blogg.se/
Postat av: t

hejsan!:))

Tittar in en liten snabb sväng här på din blogg :)

Mitt i veckan idag! Händer det något skoj resten av veckan då? :)

Kramar! :)

2010-12-08 @ 11:24:14
URL: http://teresevardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0