julshopping!

I morse åkte jag och Jullan in till stan så att vi var där direkt när affärerna öppnade. Ingen av oss hade börjat köpa några julklappar än så vi tyckte de var dags att börja. Jag fick tag på allt jag hade tänkt, julklappar till hela familjen och jag tror Jullan fick tag på det mesta med. Kunde inte låte bli att köpta lite saker till mig själv också. Hittade äntligen decoupagelim så nu tänkte jag bli lite pysslig och börja börja dekorera lådor, krukor, ljsstakar, galgar, och vasar med massa fina bilder:) Synd bara att det är så himla dyrt med pysselgrejer, ville ju ha allt inne på Panduro! :)


6 koppar för 60 kr på Myrorna.


50 kr för gamla noter inne på ett antikvariat. Hade tänkt att använda dem till decoupage men får se om jag vågar ha sönder dem, de är ju så fina.


Decoupagelim(liten burk för att lacka på glas och stor burk för lite alla möjliga material), pensel, roller och ett foto som man kan stryka fast på tyg.


Jullan köpte massa koppar på Myrorna som hon skulle limma ihop och göra ljusstakar av. Hon hade fått inspiration från nån affär där de hade sånna, kul idé:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv; tack så mkt, det är mina föräldrars hem, mitt finns i Grekland! :)

2010-12-14 @ 18:23:53
URL: http://tildafingal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0