1:a advent!

Kvällen igår i var supertrevlig, verkligen! Det var "After eight" i Vånga vilket alltid är lika mysigt. Fick med mig Jullan också vilket gjorde de extra kul:) Det började med fika (jättebilligt:)) och lite chill och sedan var det undgdomsmöte och andakt med en kille från Uppsala som var jättebra på att prata! Kul att det kom så himla mycket folk också. Det är alltid helt smockat på "after eight" och jag fattar inte hur lilla Vånga kan locka till sig så mycket folk. Helt blandade åldrar också. Jag och Jullan fick i alla fall värsta idén att vi ska starta upp nått likande i Åby, de händer jul alldrig nått för ungdommarna i kyrkan här. Vi får se om vår lilla plan kommer gå igenom:)

Idag är de ju första advent och vi söng som vanligt i kyrkan. Nu börjar verkligen nedräkningen mot julen och de brukar ju gå så himla fort bara de har blivit första advent.

Snacka om snökaos idag föresten! Vi kom inte ens upp med bilen för våran backe så vi fick ställa den nedanför gatan. Hoppas jag kan lyckas ta mig in till träningen sen bara, och så ska vi ju se Harry potter i kväll och de vill jag ju inte missa!


Adventsstjärna i vårat fönster.


Nu ska jag ut och skotta och sen tror jag jag sticker iväg och åker lite längdskidor:) de har ju inte plogat gatorna så man kan ju åka lite vart som helst.


Kommentarer
Postat av: GUESS WHO?!

- glad första advent!

2010-11-28 @ 15:21:34
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: Alexandra

fin stjärna :)

2010-12-01 @ 12:54:25
URL: http://phose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0