23/11

Idag har det varit bakstuga här hemma och julmusik har spelats för fullt. Mormor ska va här i en vecka nu så vi har varit hemma och bakat tillsammans, mysigt!:) Okej, jag vet att det är långt till jul och lite tidigt för julmusik men jag kan inte låta bli att fuska lite. De är ju i alla fall första andvent nu i helgen och då är det också dags för julstuga i Åbylundskyrkan. Vi är alltid med och hjälper till där så alla lussebullar och alla kakor som vi har bakat skänker vi dit till försäljning. Brukar typ bli att vi köper våra egna bakverk sen, hehe. 
Så ni som vill ha lite julstämning får komma ut till Åby i helgen:)

Måste bara säga att vi käka kroppkakor till lunch idag. Faktiskt asgott! Man kan köpa helt färdiga som man bara kokar i 8 min, går riktigt fort att göra. Sen ätar man med lingonsylt till, rekomenderas!


"Choklad och valnötskakor"


Kommentarer
Postat av: Emelie Örtegren

Förlåt för sent svar!

Men JA jag håller med, helt fantastiska kläder i Gossip girl. Man får verkligen en dos inspo om jag säger så! :)

2010-11-23 @ 20:20:37
URL: http://pancaakes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0