Ung och bortskämd

Har inte haft nån serie/dokusåpa att följa nu på aslänge (typ flera år) men så kollade jag på första avsnittet av "ung och bortskämd" förra veckan och bestämde mig för att de var nått att följa. Så nu i käll gick andra avsnittet och den här gången skulle de jobba på ett hotell. Asså de e verkligen så himla kul att se! Visste inte att de fanns ungar som var så otroligt bortskämda! Eller de e ju inte ens ungar utan vuxna människor som låter sina föräldrar sköta precis allt åt dem (vissa har till och med flyttat hemifrån!). Men de blir ju i alla fall kul för oss tv-tittare att se när de gör bort sig (även om vissa saker känns lite uppgort med SVT redan innan, typ vad de ska säga och så). Aja, ni som har sett de vet vad jag snackar om och måste ändå hålla med mig om att Daniel lätt är den skönaste! haha, gu vad jag garvar åt honom. Fatta va kul de skulle vara att ha honom som kompis:)



På dagen så har jag träffat Jorunn och Jullan och vi lagade en asgod paj. Vi imporviserade lite men den blev riktigt god faktiskt. De känns så konstigt att inte träffa dem varje dag längre som vi gjorde under gymnasiet. Nu i kväll drog liksom Jorunn till baka till Norrtälje så henne träffar man inte på flera veckor nu:(. Men tur iaf att jag har Jullan kvar här hos mig:)

Träningen var jobbig idag! Vi körde 40 styrkeövningar på rak+ kort jogg mellan varje!


Kommentarer
Postat av: RAND0MCH3Y

Ung & bortskämd är så sjukt roligt! De är ju så korkade ibland, och absolut bortskämda! x)

Men min favorit är iaf Daniel. För lyssna hur han pratar och béeter sig. Så sjukt kul!



kram!

2010-11-24 @ 18:32:49
URL: http://somethingtotell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0