kanelbullens dag!


Blev så glad när jag hittade de här shortsen från Wrangler inne på myrorna i helgen. Då var de ett par hela jeans men jag tog fam saxen och "klipp klipp" så var det ett par shorts:) Har letat jättelänge i alla secondhandaffärer efter ett par med hög midja och i min storlek och nu hittade jag dem äntligen!

Mössa- Primark
Kofta- Lindex
Shorts- Myrorna
Linne- Indiska


Idag är det tydligen kanelsbullens dag. Tror inte jag orakar baka några bullar faktiskt men jag lovade ju att lägga upp receptet på mintbrownies så här kommer det:

   

Kommentarer
Postat av: MOOOLLYS - en uppsalablogg

Ha en fin dag! :)

2010-10-04 @ 12:34:55
URL: http://mooollys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0