pilatesboll

Snart tänkte jag dra in till ingelsta och köpa ett par nya jogginskor, en pilatesboll och en reflexväst. Känner ett det är dags att köpa nya skor när de gamla är fulla med hål, relfelxvästen är bra att ha nu när de är mörkt och man är ute och springer och pilatesbollen tänkte jag ha för lite egen styrketräning här hemma (en bra början iaf att köpa själva bollen, så får jag se om jag tar nästa steg och verkligen tränar med den).

Sen åker jag nog vidare till Tjalvegården och löper ett varv i skogen. Missar träningen i kväll pga körrepeditioner så får köra lite på egen hand nu på dan i stället.


Hittade mockaskjortan på en nyöppnad loppis nära där jag bor. 20 spänn var allt jag gav för den! Tror jag stannar till där en sväng innan jag åker till Ingelsta.


Kommentarer
Postat av: BEXXXXXXX

sv: tusen tack!:)

2010-10-28 @ 14:57:47
URL: http://rrebeccawikstrom.blogg.se/
Postat av: ida somfan.

åhåh, vart ligger loppisen? jag älskar loppisar!

2010-10-28 @ 17:18:11
URL: http://idasomfan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0