30/9-10


                                    

Äntligen har träningen kommit igång på riktigt igen efter typ 3 veckor uppehåll. Visst var de skönt att vila men de sista dagarna började de riktigt klia i benen. Nu vi går in i en period med mycket grundträning=jobbig träning, men även det behövs så det är bara att "hålla ut" ett tag:) Idag körde vi backintervaller i vrinneviskogen och de va sjukt många på träningen, typ 20 vilket måste vara rekord!

Annars har jag vart hemma och bakat mintbrownies idag, de blev asgoda! Kan lägga ut receptet i morron.
Var även körledare åt en barnkör i kyrkan. De hade problem med ledare så jag fick hoppa in och spela piano. Blev lite nostalgisk eftersom jag själv var med i just den kören när jag var liten.

Bilderna ovan lade jag bara in för att jag tycker de e så himla fina. Man blir liksom lycklig bara av att titta på dem:)

                              
Var duktig idag och skänkte 217 st 50-öringar till välgörenhet:) sparade några också att ha som minne.

Kommentarer
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-10-01 @ 10:40:41
URL: http://www.metrobloggen.se/amis
Postat av: simone

snygga foton!

2010-10-04 @ 14:07:19
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0