Gitarr

Först lediga dan idag och jag är helt slut! ;) har faktiskt hunnit med en hel del. Började med att jag gick upp halv 7 eftersom resten av familjen gick upp då och väckte mig. Jag missade Idol igår så det hann jag med att se på TV4-play innan jag satte igång att baka. Har lovat mormor att ta med mig till henne nu i helgen när vi ska hälsa på dem:) Sen drog jag in till stan och hade min första gitarrlektion, gick en sväng på stan, lämnade tillbaka flytvästar, köpte en gitarrbok, hämtade inramade tavlor och åkte tillslut hem med mamma. Nu ska jag fortsätta baka lite...

Måste också visa er ett par skor jag bestälde från stilsamt.se, en secondhandaffär online. Nu har jag äntligen fått dem och jag är supernöjd, de passade perfekt!

Min dag i bilder:)






Hade lite pippifeeling i dag med både flätor och pippitröja:D


Mina skor!

Kommentarer
Postat av: emmyg

okej jag kollar ;D

2010-09-28 @ 22:15:06
URL: http://jonesochgiftet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0