Kjolar

Jag tycker det är jättekul att leta efter kjolar och klänningar på secondhandaffärer! Ofta hittar man sånna "mormorskjolar" och klänningar som går ända ner till fötterna men då brukar jag köpa dem ändå och sedan bara kapa dem och sy om lite hemma så att de blir kortare och så mycket snyggare. Ett jättebra tips! Man behöver inte vara duktig på att sy, de e bara att klippa av till den längden man vill ha och sedan fålla upp. Men problemet för mig är att jag köper för mycket kjolar eftersom jag tycker det är så kul så garderoben börjar fyllas nu. :) Funderar därför på att lägga upp några på tradera...får se hur jag gör.



Här är dem:) Ett par shorts fick följa med också


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0