Kördraget

Har precis svullat i mig lite godis:) Vet att de inte är lördag men de blev över sen helgen och då är det okej;) Ni har kanske sett körslaget på tv? Nu har de dragit igång typ samma sak fast lokalt i Norrköping och jag har anmält mig. Så ska anart åka in till stan till vårt andra rep. Boka gärna biljett och kom och lyssna 31 Oktober i de geerhallen. Då är vi 6 körer som ska tävla och vi behöver era röster!! Låten vi ska sjunga är hemlig men jag kan säga att det är en schlagerlåt och ett medley:D pusss ;D

Kommentarer
Postat av: Jojjo

Kul med en blogg! Hörde aldrig att du kom med i körslaget, vad roligt!! Hur är kören? Hoppas vi se snart ;) puss

2010-09-06 @ 21:35:58
Postat av: Mattis

Oj vad man missar saker när man inte är hemma. Ett körslag i Norrköping, vad kul! Lycka till ;) Jag har haft turen att hamna i en familj där barnen älskar att sjunga, så det gör vi varje dag, men saknar att sjunga i kör! puss

2010-09-06 @ 22:14:18
Postat av: Sara

Ni skulle ju kunnat vart med båda två om ni hade vart hemma:) Va mysigt att du sjunger med barnen Mattis!:)

Jorunn: kören e rätt bra faktiskt, de e roligt men lite segt med långa repeditioner.

2010-09-06 @ 22:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0