Kulturnatten

En gång om året anårdnas kulturnatten här i Norrköping och idag var det alltså dags igen. Vi åkte in hela familjen tillsammans med mina kusiner och gulliga kusinbarn. På programmet för våran del stod besök i rådhuset och ponnyridning. Vi gick även till Studiefrämjandet och jag bestämde mig för att börja ta gitarrlektioner nu när jag kommer vara ledig på dagarna. Är astaggad!

Jag var även med på ett körrep. med alla körerna som ska vara med i Kördraget.

På kvälen käkade vi hemmagjord planka, supergod!




Körrepedition.


Kusinbarnen:)


Plankan


Kommentarer
Postat av: Anonym

Var gärna med och tävla om att bli veckans blogg



http://smekizz.blogg.se/2010/september/veckans-blogg.html#comment



Http://smekizz.blogg.se

2010-09-26 @ 18:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0