TV-mys

Är hemma igen efter en liten shoppingrunda på stan. Köpte kängorna som jag hade tänkt men hittade även lite annat.

I kväll är bara jag och pappa hemma så vi funderar på att se nån bra film och laga lite god mat. Ska bli skönt att bara ha en lugn hemmakväll. I morron funderar jag på att gå på loppis så då blir det att gå upp sju ännu en morgon. Sen tänkte jag åka till Söderköping och vara med på den där "medeltidsdagen", har aldrig varit där förut så måste ju åka dit för att se om jag har missat nått. Nån som har varit där som kan säga om det är värt att ta sig dit?



Skjorta från HM
Skor från Eurosko
Strumpbyxor från HM

Med på bilderna är jag och katten Wilma :)

Kommentarer
Postat av: FAAKIE - WWW.FAAKIES.BLOGG.SE★

hello, jag ttitar in : fina bilder!!!

2010-09-10 @ 18:48:28
URL: http://HTTP://WWW.FAAKIES.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0