Båttur

Idag stack vi ut med båten för kanske sista gången den här säsongen. Eftersom vi var 8 pers och man knappt får plats 4 i vår lilla båt så sov vi inte över utan de blev bara en dagstur. Vi stannade till på en ö där vi grillade korv och tog en liten promenad. På vägen hem såg vi en säl för första gågen under hela våra båtliv. Riktigt häftigt:)

I morron är det sista dagen i skolan. Har inte sagt till någon att jag ska sluta så de kommer bli lite jobbigt att berätta, vet inte riktigt hur jag ska säga de men jag kommer väl på nått. Har iaf redan tänkt massor på vad jag ska göra om dagarna nu framöver. Var ju lite orolig för att jag skulle blir rastlös men nu ser jag istället fram emot allt jag kommer hinna med att göra. Har bla bestämt mig för att jag ska börja fota mer och så ska jag lär mig spela gitarr (anmälde mig ju till en gitarrkurs). Hittade även en nybörjarkurs i Italienska på Åhlens som jag köpte. haha, de kommer bli kul:) Sen kommer jag ju träna en hel del friidrott, så förhoppningsvis blir jag inte uttråkad:)

       









Kommentarer
Postat av: zandra

sv: okej :)

Vad gör du?

2010-09-27 @ 15:27:09
URL: http://decevven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0