21/4-11

Skärtorsdag idag då och kan inte låta bli att tänkta tillbaka på den härliga tiden när man gick påskkärring:) Kommer ihåg att jag gick tills jag var ganska stor för jag hade alltid nån yngre att gå med som jag kunde skylla på. Ville ju inte missa chansen att få gratis godis liksom;)

Nu är äntligen Jullan hemma från Norge och hälsar på i några dagar. I dag tog vi en fika tillsammans med ett gäng från gamla klassen och sen blev de en runda på stan. Såå kul att se henne igen! Var ju liksom evigheter sen sist ju.


Idag var det ju hur fint väder som helst så kunde inte låta bli att ta på mig lite somriga käder. Ändå var det folk på stan som gick i både shorts och t-shirt, och jag som tyckte att jag var sommarklädd...

Nu ska de bli påskbord här hemma eft jag och Emelie åker bort på Lördag morgon och därmed missar hela påsken med all god mat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0