2011-12-19

För några veckor sedan fick jag ett trevligt samtal om att att jag skulle få Norrköpings kommuns idrottsstipendium för 2011. I går var själva "prisutdelningen" i samband med kommunfullmäktiges sammanträde. En väldigt trevlig överraskning och kul att man får lite belöning för allt slit man lägger ner på träning:)
Först var det mingel och tårta och sen började mötet med luciatåg med duktiga elever från musikgymnasiet, superfint!


Vi var fyra som fick olika idrottsstipendier(en till från Tjalve:) och två som fick inom kultur.







Om typ en timma ska jag åka till Bosön på ett tvådagarsläger. Kommer bli döjobbiga tester som jag inte direkt ser fram emot. Men de e ju spännande att se resultatet av dem sen i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0