Jul och Nyår 2010

Tänkte försöka sammanfatta mitt jul och nyårsfirande nu när kameran har kommit hem från mormor så jag kan lägga upp lite bilder också. Julafton började med julspel i kyrkan där jag och några till agerade änglakör och sjöng några sånger. Var riktigt mysigt och en bra start på julen:) Sen blev det grötlunch med några vänner till familjen och Kalles på tv så klart. På kvällen var bara familjen tillsammans och åt julbord och bytte julklappar. En viktigt tradition är släktkalaset hos mormor som alltid infaller på juldagen. Så efter den traditionella julottan morgonen efter åkte vi upp till Uppsala.




kusingänget - 2 pers.


söta kusinbarn




Vinterlandskap





Nyår firades hemma i Norrköping men på tre olika ställen. Vi var ett gäng på 9 pers som startade med middag hemma hos en kompis och drog sedan vidare till en lite större fest. Efter tolvslaget åkte vi hem till ytterligare en person (han hade kolsyrat vatten i kranen!!). Blev i alla fall ett riktigt lyckat nyår!

Idag har det blitvit en sväng på rean med och gjorde faktiskt ett par fynd. Visar sen när jag orakar...

Kommentarer
Postat av: LISA

SVAR: Tack! :D

2011-01-05 @ 19:44:08
URL: http://blogofmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0