Mary-Kate och Ashley

Asså, hur himla snygg still har inte dessa tvillingar! Älskar varenda plagg de har även om jag själva inte riktigt skulle våga mixa så som de gör, blir ibland på gränsen till för mycket. På dem är det ju liksom ok men på en helt "vanlig" person vet jag inte om det riktigt skulle gå hem. Men värsta bra inspiration iaf ju!
Som ni alla säkert vet kom deras genombrott i Huset fullt och jag kommer ihåg hur jag och syrran verkligen avgudade det programmet. Slutade med att M-K och A typ blev våra störst idoler och vi skulle verkligen köpa varenda film de hade varit med i (även om jag idag insett att de handlar om exakt samma sak allihop). Nu gillar jag dem inte som skådisar utan som grymma stilikoner!









Fick idag också veta att jag ska få jobba som snöskottare. Troligtvis med ett först pass redan i morron:) Tyckte det var perfekt med ett jobb där man får var ute och samtidigt får lite extra motion:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0