otur i turen...

I natt snöade det vilket betyder mer jobb åt mig:) Har skottat snö i hela 6 timmar idag och jag kan lova att man är helt slut efter ett sådant pass. Avstod till och med från kvällens joggintur! Men måste säga att det här jobbet passar mig perfekt. Asså man får ju värsta gratisträning plus att man får var ute hela dagarna vilket jag tycker är skönt. Men som sagt så är det rätt slitsamt så jag hoppas nästan att jag inte ska få FÖR många pass- lagom är bäst!

Kvällen har spenderats tillsammans med syrran och vi fixade ihop en asgod vegetariskt lasagne och kollar just nu på film. "9 liv" heter den och än så länge (halvvägs ungefär) är den rätt så bra.



Fick en väldigt positiv överaskning idag när jag läste min mejl. Där stod det att jag hade vunnit "en eftermiddag med träning, pepp och inspiration tillsammans med Nike och VeckoRevyn". Blev såklart jätteglad men sedan lika besviken när jag insåg att jag inte kan vara med...bläää. Det krockar så klart men Tjaves egen tävling och den vill jag ju inte missa. Snacka om otur i turen:/ Jaja, nu är det väl nån annan lycklig tjej som får gå på eventet i stället. Här är i alla fall det jag missar...

Eftermiddagens schema:

16.00  VeckoRevyns läsare registrerar sig vid VeckoRevyns anmälningsdisk. Shopping (20% rabatt) & mingel.

16.20 THE NIKE BLAST SHOW

16.50  Modevisning av Nikes senaste kollektion med VeckoRevyn/Nikes nya size Hero-modeller.

17.05 - 17.35  Nike Training Club – GET FIT! Ett komplett träningsprogram för hela kroppen skapat av några av världens bästa atleter, men anpassat för dig.

17.40 - 18.10  Piloxing, en unik kombination av pilates, box och dans.

18.15 - 18.45 Föreläsning. Tema: självförtroende – Make Your Self 100% Earned.  Föreläsare är Cecilia Duberg, leg. psykolog, hälsocoach och gruppträningsinstruktör.

18.50 - 19.00 Avslutning. Goodiebags med överraskning från Nike och mycket mer till alla våra besökare.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0