Tåkern

I morse åkte jag och pappa på en fotoutflykt tillsammans med några från hans fotoklubb, till sjön Tåkern för att försöka fånga några sjöfåglar på bild. Vi lyckades väl sådär men några fina bilder blev det iaf. Vi såga faktiskt både tranor, örnar, grågäss och toffsvipor vilket var väldigt kul:) Och gud vilket härligt väder det var idag också! Nu är ju verkligen våren här och till och med jag som är vintermänniska blir helt lycklig i hela kroppen!











Nu på kvällen var jag hos Jullan inne i stan och kollade in hennes nya lägenhet, och i går/förrgår var jag och hälsade på Jorunn i Norrtälje. Var riktigt kul att se hur de har de men man blir ju bara själv mer sugen på att flytta när man ser hur bra de har det.

Har sökt universitet nu också. Det blev Civilingenjör (medieteknik) i första hand och är 99,5 % säker på att jag kommer börja läsa det till hösten. När man har gått utan plugg i snart ett år så tycker man faktiskt det faktiskt bli riktigt kul att börja igen. :)


Kommentarer
Postat av: evelina carlson

åh, va fina bilder!

2011-05-03 @ 18:50:36
URL: http://evelinacarlson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0