drive-in

I går kväll provade jag för första gången på drive-in bio vilket faktiskt var över förväntan. 21.00 började filmen (tyvärr var det fortfarande lite ljust så det var svårt att se i början) som var "Due date" medan massa små killar på inlines åkte omkring mellan bilarna och serverade gratis läsk och popcorn. Bra där mediamarkt!

Kände att jag utnyttjade Mediamarkts gratiserbjudande till max eftersom jag även cyklade dit vid lunch och käkade kyklingspett och potatissallad som de bjöd på, haha, gratis är gott...



Nu ska jag baka linfrö- och morotsbullar. Bakade samma sak igår och tyckte de blev riktigt goda så tänkte göra en sats till att fylla frysen med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0