Släktträff

Nu är jag tillbaks i Åby igen efter en hel helg i Uppsala. Som alltid blev det släktkalas och 14 pers åt tillsammans i mormors tvåa, men det gick så bra så:) Riktigt mysig och avkopplande helg fritt från allt vad plugg och skola heter.

Vi småttingar i kusingskaran kommer nog alltid att förbli just småttingar. Som vanligt fick de bli barnbordet för oss när vuxenbordet blev fullt...(observera barnglas och läsk)



Syrran och jag

Nu när andra perioden av terminen har börjat kan jag faktiskt ha ett liv utanför skolan igen. Hinner med både träning och även lite annat pyssel(var t.ex på körövning idag:)). Så nu har jag faktiskt inget att klaga på längre. Var nära på att bryta ihop där ett tag innan tenta-p. Trodde ju att det var så det skulle se ut nu i fem år framöver med skola 8-17(ibland 21) varje dag och plugg på det. Men nu har det verkligen blivit mycket bättre. :)Kan tänka mig att det kommer gå i perioder men som det är just nu gillar jag starkt. Men även om det är tufft ibland så känns linjen helt rätt! Man känner sig verkligen taggad för att gå till skolan och lära sig massa saker och de är väl så det ska vara:)

Måste bara säga också jag klarade programmeringstentan som jag var helt säker på att jag skulle missa. Blev helt överlycklig! :D Så nu slipper jag sitta och plugga på jullovet iaf:)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Bra bra bra att läsa att du skriver att du känner så! :) Snart bakar vi ihop! Puss puss!

2011-11-13 @ 22:16:20
URL: http://johannasofiafredrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0