örhängestavla

Just nu är jag inne i en period då det sjukt mycket kring typ allting och jag känner att det inte blir riktigt 100% bra av nånting. Skulle behöva plugga lite mer och träna lite mer, äta lite mer och sova lite mer...Men dygnet har bara 24 timmar och man hinner inte mer än man hinner. Men om drygt en vecka är tentorna gjorda så då ska jag försöka klämma in lite sån tid som kallas "slapptid" (men som tur är gillar jag när jag har mycket att göra, att ha långtråkigt är det värsta jag vet!).

Men idag fick jag nog av allt pluggande och satte mig ner och pysslkade i en kvart. Var så sugen på att göra den här örehängestavlan som jag fick inspiration ifrån på en blogg. Tycker den blev lite fin:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0