?

Jag har ett lite problem. Kan verkligen inte bestämma mig hur jag ska göra med skolan, ska jag gå kvar eller ska jag hoppa av? De va ju en ren chansning att börja folkhögskola och jag hade inga förväntaningar eller nått på hur utbildningen skulle vara, jag hoppades bara att det skulle vara nått för mig. Men nu vet jag inte längre. Tycker det är lite för enformigt att göra typ samma teaterövningar hela dagarna. Visst är det kul ibland men för det mesta blir det rätt segt och jag förstår inte alltid vad syftet med övningarna är. Känns inte direkt som att man blir bättre i teater av dem. Men själva skolan är ju jättefin och OM jag slutar måste jag ju hitta på nått annat att göra på dagarna. Nån som har nått förslag? Funderar på att läsa nån mattekurs på Campus.

Idag slutade vi i alla fall med att gå ner till äppelträdgården som finns på skolan och plocka äpplen. Det är tydligen en tradition på skolan att ha en äppelplockardag. Då får varje klass ett träd att rensa på äpplen och sedan ska man baka paj. Den som gjord godast paj vinner. Pajbakningen kommer ske nästa vecka, så får se om jag går kvar då och är med på den.


Här är min fina skola:)






Kommentarer
Postat av: Julls i Frankrike

Hej snygg! Verkar som att du springer runt och gor ungefar tusen saker i min franvaro haha, hur gick sista gangen i radion? Kvinnan, Jessica, skickade ett mejl och ville att jag skulle beratta om min tid i Frankrike sen nar jag ar tillbaka: men vet tusen om jag orkar ytterliggare tjugo sessioner av SR P4. Saknar dig hela tiden, kom hit om du bestammer dig for att hoppa av Marieborg. Skorden ar snart slut och da ar det bara helt roliga saker kvar! Har en katt, Cita, som verkar tro att jag ar hennes barn. Sjukt underligt, men hon ar i vilket fall gosig. Under dagarna ar jag for ovrigt ocksa tillfalligt adopterad av en polsk mamma som tvingar pa mig mossa/halsduk you name it nar hon tycker att jag har for lite klader. Eftersom jag inte kan ett ord polska det inte direkt heller att protestera, utan bara le och ta emot; men hej, jag ska inte klaga. Tusen kindpussar pa dig tjejen <3

2010-09-20 @ 21:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0