Första inlägget!

Det känns ju som att man borde skriva nått väldigt speciellt i det allra första inlägget men jag har tyvärr bara haft en tråkigt normal dag i skolan. Som vanligt har vi typ lekt hela dagen (börjar nästan tröttna på att leka...hur man nu kan göra de ;). Alla som går på skolan var uppdelade i grupper och så gick vi runt till olika stationer och gjorde saker för att vi skulle lära känna varandra...va inte så jättekul. Men vi slutade 12...de va kul :)

På vägen hem stannade jag till på Maxi och köpte mig en ny kjol och ett linne på HM. Det var jättelängesen jag köpte nånting. Bara för att jag för första gången sommarjobbade och tjänade ihop mina egna pengar har jag blivit så himla snål. Går typ och tänker så här: "om jag köper den här tröjan är det ju typ två timmars jobb och de är det ju inte värt". Men som sagt så fick jag för mig  att jag kunde unna mig lite nytt idag.

Hade gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0