11/12 = födelsedag :)

Idag blir man 19 då...vet inte riktigt vad jag tycker om det. Vill nog helst bara stanna i åldern nu men det är ju alltid mysigt att ha en anledning att fira lite extra:) Kommer ihåg när jag var yngre att jag tyckte de var så himla jobbigt att fylla år typ sist av alla men på senare år har jag insett hur bra det är. Här om dagen t.ex. så fick jag bara betala 35 kr i stället för 55 på badhuset (åldersgräns 19 år) :). Så det har allt sina fördelar. Sen så ligger man ju liksom ett år före alla andra 91:or på nått sätt. När vi gick ut gymnasiet var jag bara 18 så jag har ju som ett extra år.
I morse kom föräldrarna och syster in och sjöng för mig:) Så länge jag bor hemma kommer de nog fortsätta med de men de hör ju faktiskt till födelsedagar så de e bara mysigt:)

Annars har vi hunnit med att julstäda lite idag och ätit födelsedagsbakelse. Gjorde en pepparkaksdeg igår som jag tänkte börja baka ut nu också. Ikväll blir det avskedsfest hos Sofia och efter det Luciavaka i kyrkan. Så jag har verkligen fullt upp på födelsedagen, men det gillas.


Fick bland annat koftan och vantarna på bilden i present:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0