1:a december

Äntligen december, bästa månaden på hela året! Det betyder att vintern är här på riktigt men också att julkalendern börjar idag och för första gången på flera år har jag tid att följa den. Förut har jag ju åkt till skolan vid 7 varje morgon och missat den. Okej, jag kanske förlorar alla vuxenpoäng jag någonsin intjänat när jag säger detta men jag gick faktiskt upp 7 i morse endast för att titta på julkalendern:) Få se om jag orkar fortsätta följa den men ska göra ett försök.
Funderade lite över vilka som igentligen varit de bästa julkalendrarna, här är min topp-5 lista som jag kom fram till:

1. Mysteriet på Grevoholm (överlägsen seger)
2. Sunes jul
3. Julens hjältar
4. När karusellerna sover
5. Pelle svanslös

Måste säga att julkalendrarna hade en helt annan klass förut. Men det finns kanske lite hopp i år, den verkar ändå helt okej.

Har virkat klar nästa grej nu som blev en julmorot, röd med vit blast. Nästa projekt är att virka en mössa. Men med tanke på hur den ser ut nu är jag lite orsäker på om de verkligen kommer blir en mössa, men de visar sej när den är klar:)


Va läskigt mitt lillfinger ser ut, värsta långt ju.


Kommentarer
Postat av: Grinders.se

Hej – Vi söker just nu fler bloggare som vill sälja sponsrade inlägg. Vi har just nu ett antal olika företag som är intresserade av att köpa sponsrade inlägg innan julhandeln. Om du är intresserad så kan du läsa hur detta fungerar här: http://www.grinders.se/page/about

Med vänlig hälsning

/Ginders.se

2010-12-01 @ 19:24:22
URL: http://www.grinders.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0