IKEA

Idag tog jag och Jullan pendeln till Linköping för en heldag på Ikea och Ikanohuset. Blev en riktigt lyckat tripp med både present till hennes pappa och en hel kasse full med nödvändiga saker (det mesta i alla fall) till mig. Införskaffade bla. en pall, pepparkaksformar, tavelramar, en tesil, julgranspynt m.m. Man kan lätt säga att vi till max utnyttjade deras superbilliga restaurang också. Direkt när vi kom dit började vi med en fika...kaffe/te och kanelbulle för endast 5 ynka kronor! Här har vi en förebild för stan kaféer där man får pröjsa typ 50 spänn för samma sak. Sen käka vi asgod lunch och åt efterrätt:) På eftermiddagen köpte jag ännu en liten fika:)

Efter en heldag på stan var mina ben helt döda och då kommer så klart tränaren med den briljanta idén att vi skulla få lite extra utmaning på träningen idag. 1,5 mil(!!) sprang vi och de värker fortfarande i benen.


Fika


Vi provsatt deras sköna soffor och fotöljer, lite julstämning hade de fått till också. Vi tyckte de var så hemtrevligt att vi ett tag funderade vi på om vi inte skulle försöka sova över på Ikea. Typ gömma oss i ett skåp el nått, men de blev inte så...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0