Svenska idrottsgalan

För några veckor sen såg jag i Svd att de 50 första personerna (eller hur många de nu var) som skickade in ett mail till dem fick två biljetter till Svenska idrottsgalan. Jag gjorde ett försök och tydligen blev jag en av dem för idag fick jag ett brev tillsammans med två biljetter hemskickat. Är överlycklig! Känns som om man har vunnit värst tävlingen el nått :D Vet inte om platserna är så himla bra men bara att uppleva galan live i Globen kommer ju vara grymt! 17:e januari sitter jag och pappa där och vinkar till er genom Tv-rutan ;D


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Så roligt, när är den då? :)

2010-12-22 @ 22:34:46
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0