Twist and shout!

Äntligen har min efterlängtade klänning kommit! För ca en månad sen hittade jag en sida där man kunde bjuda på kläder från Idol och kunde inte låta bli att bjuda på Minnahs snygga klänning som hon hade när hon sjöng "Twist and shout"(Minnahs bästa framträdande i hela Idol btw;). Nu har alltså klänningen anlänt i min brevlåda (plus att man fick med en signerad tag...oooh;D ) och den satt perfekt! Lite kort bara, men får väl ha ett långt linne under el nått.







Idag har Pappsen och jag käkat lunch tillsammans i mysiga Knäppingsborg och även försökt få tag på en julklapp till Mamma som vi tyvärr misslyckades med, den var slut. Jag var också in en sväng på myrorna och köpte ett gäng kaffekoppar. Blev så inspirerad av Jullans idé med kaffekoppsljusstakar att jag tänkte prova att bygga ett par själv. Det får bli morgondagens pyssel tror jag:) Lunchturen och två träningar resulterade alltså i sammanlagt tre vändor till stan vilket ju var lite segt. Det är verkligen det enda negativa med att bo en bit utanför stan, man slösar så himla mycket tid på att bara åka bil fram och tillbaka hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0