9/11

Träffade Jullan en snabbis idag som äntligen har kommit hem från Frankrike. Hon verkar ha haft det super så jag är allt lite avundsjuk:) Kul att ha nån hemma nu igen när de flesta andra har stuckigt iväg till både Australien, Norrtälje och alla möjliga ställen.

Har också haft gitarrlektion och dagens läxa var "jag hade en gång en båt":) haha, känner att jag ligger på samma nivå som en sjuåring ungefär men de e riktigt roligt att spela faktiskt. Gör ju framsteg i alla fall:)

                              
Kul att det har kommit snö nu! De kommer säkert inte ligga kvar så många dagar till men de e ju så fint när de e alldeles vitt ute. Här hos oss är de värsta snölandskapet nu, ganska stor skillnad mot inne i stan faktiskt,.


Kommentarer
Postat av: Petra

vilken fin bild

2010-11-10 @ 19:46:49
URL: http://tvtown.blogg.se/
Postat av: Matilda

Wow vad vackert! Du tar så fina bilder Sara :)

Jag vill också ha snöööö

2010-11-16 @ 11:55:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0