Annie

I morse kollade jag på Annie-The musical och den slår nog de flesta andra musikaler faktiskt. För er som inte har sett den handlar den om en liten flicka som bor på ett barnhem men som får chansen att följa med en superrik snubbe hem och bo hos honom i en vecka. Och så händer de massa saker och så slutar den jättefint. Jag älskar sångerna!

                                 

I går fick jag för mig att jag ska lära mig att virka så jag lånade ett par böcker på bibban där det stårt beskrivet hur man gör. Så idag har jag suttit och pysslat lite med det. Lite framåt har jag kommit iaf men de e inte lätt! Vi ska upp till mormor i helgen så tänkte att hon skulle få lära mig lite då. Varför kan alla mormödrar sticka och virka? De e ju verkligen så att alla gamla tanter kan de. Jag vill också sitta och virka och sticka koftor åt barnbarnen när jag blir gammal så de e lika bra att jag lär mig nu.

Nu ska jag äta en bulle (hann med att baka bullar till mormor idag också) och sen ska jag träna.

Seeya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0