18/10

Har inte blivit så mycket bloggande nu på ett tag men jag har vart hos  min mormor och morfar träffat släkten i helgen. Men nu är jag hemma igen och väntar på att åka in till kören i stan. Vi ska repa i De geerhallen idag där konserten ska hållas sen och se så att koreografin och allt funkar där inne. Jag hörde att NT sulle komma dit också...spännande^^

Ringde till posten idag för att söka jobb som julkortssorterare men han sa att det redan var fullt. De hade frågat alla som jobbade förra året, dåligt! Tycker de e bättre om de anställer nya så fler ungdommar kan få en chans till ett jobb.



idag skolflicka ;)


Kofta- Ginatricot
Kjol- second hand
Strumpbyxor- HM
Skor- Second hand
Halsband- Glitter


Kommentarer
Postat av: Cissi

fina bilder! :)

2010-10-18 @ 17:51:21
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0