Lördag 9/10

Hej alla! Nu är jag hemma igen efter ett par dagar i skärgården. Den här gången var absolut sista för den här säsongen, termometern visade typ 10 grader inne i båten när vi vaknade i morse. Även om de har varit kallt så var de två helt underbara dagar, jag älskar havet! Vi hade supertur med vädret också som höll sig soligt hela tiden. Så soligt att jag fick för mig att ta ett sista dopp idag. Att bada 9 oktober i 11 gradigt vatten är nog rekord för mig, men härligt var det i alla fall! ;)
Vi hade tänkt åka hem i morgon men bestämde oss på eftermiddagen för att åka hem redan idag, runt 19 stack vi från ön. Båtturen hem blev jättemysig i mörkret med en alldeles stjärnklar himmel. Det känns så mäktigt att bara sitta och titta upp mot stjärnorna, man känner sig så himla liten liksom.

     
     

Men nu ska jag gå och sova i min varma sköna säng, är fortfarande inte riktigt upptinad känner jag. I morron blir det att gå upp 8 för halv 10 ska jag vara på plats i Stadium arena för ett sprintpass.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0