Kördraget!

Jaaaa! The Nostalgeeks slutade alltså som segrare i Kördraget 2010! Kände riktigt hur tävlingmänniskan kom fram när vi vann, blev döglad! :D
Shit vad vi har slitit för att få framföra de här två låtar på en enda kväll men snacka om att de var värt varenda timme av övning! Så j*kla (jag brukar inte svära) häftigt att få stå för typ 1200 pers och köra segernummert La voix en gång till (publiken till och med stod upp:O) :D Snacka om adrenalinkick!
Efter konserten firade vi med bubbel och sen var de dags att sega hej då. Men tror ändå inte det är sista gången vi ses. Vi har ju haft så kul ihop och blivit riktigt tajta så vi kommer säkert fortsätta att träffas och sjunga.

Kolla in länken! (ljudet ligger lite före)

http://www.youtube.com/watch?v=2yasD1DQQ6c


 
Uppsjungning


Repetition


Sista snacket innan det är dags...





Syrran kom och var hejarklack


The Nostalgeeks!


Alla sex körerna och segerchecken på 10 000 som vi bestämde ska gå till organisationen "Min stora dag".

I morron äre träning 10.00 som gäller så nu ska jag sova.
God natt!

Kommentarer
Postat av: Lina

mina föräldrar var och kollade, dom sa att ni var galet bra! Grattis till vinsten!

2010-11-02 @ 14:13:41
URL: http://kaalltkaffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0