Promenad

Dagar som den här när vädret är helt underbart vill man bara komma ut så jag bestämde mig för att ta en riktigt lång fotopromenad. Vi har en jättefin plats lite utanför där jag bor som heter Mela. Sista tre kilomterarna av vägen dit är jättefin! Då kommer man in på en liten grusväg som går genom skog och öppna åkerlandskap och tillslut kommer men fram till en scoutgård vid en sjö som alltså kallas Mela. Dit bestämde jag mig för att gå och sju kilometer och nån timme senare var jag där. Eftersom jag själv var scout när jag var liten så jag blev riktigt nostalgisk av att komma dit. Har massa härliga minnen därifrån! Tog med mig lite fika också så jag satt där i solen och fikade och bara hade det rikitgt skönt.

Fick med mig några riktigt fina och höstiga bilder hem också:)

         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0