Hemma igen

Nu har jag kommit hem efter att ha tävlat på mångkamsp SM i Huddingen. De va superkul och en bra avslutning på den här säsongen, nu är de slutt på tävlandet för 2010. Det blev iaf ett rejält "pers." och en fjärdeplats, bara 7 poäng från trean! Däremot kom klubbkompisen Ellinore 1:a, asgrymt!! Nu väntar två veckors vila från träning och jag känner på mig att jag bara kommer sitta hemma och vara rastlös varenda kväll. Nån som har nått tips på vad man kan göra när man inte tränar? ;) Men de ska faktiskt bli lite skönt också. Har ju varit en rätt intensiv sommar med mycket träning och tävling. Provar att lägga upp en bild också, ni lär se om de funkar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0