Medeltid i Sörping

Är precis hemkommen från Söderköping där jag var med pappa och syrran på Söderköpings gästabud. Sörping måste ju vara Sveriges mysigaste stad, lätt att jag skulle kunna tänka mig att bo där! Vi gick mest omkring på marknaden, tog en fika, åt mat och kollade på alla "utklädda". Vi var även på tournespelen. Visst var de häftigt men jag måste erkänna att det nog var lite mer för mindre barn. Blev lite segt efter ett tag.

Hittade också en "pippitröja" som jag länge har velat haft så de var kul:)
Träffade även Johanna som också var kul:)

Ikväll ska jag iväg och sjunga i kyrkan, de blir trevligt ;)









Riktiga riddare!! ;)


min nya tröja:)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh sara, så underbart med blogg!! Jättefint! Ska kika in varje dag. Och som det stod i ett annat inlägg, det blir såå tråkigt utan bilder. Hoppas du tar en massa massa. Du får ta och komma hit nästa helg om du har tid! Är ledig från fredag till söndag :) puss puss!

2010-09-11 @ 22:46:32
URL: http://johannasofiafredrika.blogg.se/
Postat av: Sara

Tja!! Kul att du har hittat hit:) ska skriva och ta bilder så myckte jag kan:)

Jag kommer gärna och hälsar på dig!

2010-09-12 @ 09:38:36
URL: http://lovingvintage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0