22/4

I natt drar vi till Spanien och jag har fortfarande inte riktigt packat klart, men nästan...
Mattis och Jorunn har kommit hem nu också från Tyskland resp. Norrtälje så vi passade på att ses och fira Mattis(som har fyllt 20) lite på samma gång. Vi lagade middag tillsammans och nu skulle de andra vidare ut men jag kände att jag behöve få mina få några timmars sömn så jag gick hem. Kl 02.15 ställer jag klockan på inatt och sen åker vi till Arlanda, wiiie!


Vi käka asgod tacopaj!


Hann sticka ner till Jullan en snabbis på eftermiddagen också och och ta en fika och säga hej då eft. hon hinner åka tillbaka till Norge innan jag kommer hem.


Kommentarer
Postat av: gabbi

2011-05-01 @ 20:07:19
URL: http://bygabbbi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0