blommig klänning

Startade dagen med en härlig promenad innan jag och syrran drog in till stan för lite vårshopping. Kom hem en klänning och en kofta rikare men några hundralappar fattigare. Klänningen kommer jag lätt ha med mig om en vecka när vi drar till spanien på träningsläger, blir perfekt! Längtar hur mycket som helst tills vi åker!




Nu står jag och lagar mat. För några vekor sedan provade vi att skaffa "Linas matkasse" och vi älskar det! En gång varannan vecka får man en kasse mat hemkörd till dörren med tillhörande recept för hela veckan. Det är supergod mat och man behöver aldrig fundera på vad man ska laga, perfekt! I kväll blir det "fänkålsbrässerad fläskytterfilé med parmesandoftande potatismos", låter inte fel...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0