9 februari

Bestämde mig för att fortsätta med gitarren i alla fall en termin till så nyss kom jag hem från årets första lektion. Stannade till på HM på vägen hem för att förhoppningsvis införskaffa ett par nya jeans och jag lyckades faktiskt hitta ett par. De är sånna där "boyfriendjeans" som ska sitta lite slappt, mycket skönare än ett par tajta tycker jag. Riktigt bra pris också! 199 kr och så hade jag presentkort på 130 så 70 spänn var allt jag gav för dem:) Men nu har jag bestämt mig för att ha köpstopp ett tag, och eftersom jag nu har uttalet mig om det på bloggen så måste jag allt se till att hålla det (secondhand grejer KAN vara ok om jag hittar nått riktigt kap).



Snart är det time för träning och tydligen skulle NT komma dit i kväll. De skulle göra nått reportage med oss som ska vara med på mångskamps-SM eftersom det ska gå här i Norrköping. Trevligt, trevligt...


Kommentarer
Postat av: Anonym

ha en trevlig kväll!

2011-02-09 @ 16:36:21
URL: http://bbarahelena.bloggsida.se
Postat av: steph

var med och tävla om en present från Marc Jacobs i min blogg! :) kram!

2011-02-11 @ 15:19:35
URL: http://stephiesmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0