namnsdag

Nu är jag tillbaka i hemma i Åby igen efter lite resande i Sverige. Förra helgen åkte vi upp ett gäng från Tjalve för att tävla på JSM i Stockholm. Alltid lika kul när det är SM för stämningen är alltid på topp, man hejar på varandra (mer än vanligt) och så är det lite mer runtikring själva tävlandet också. Vi bor tillsammans och på kvällen brukar vi gå ut och käka nått gott. Men tävlingarna gick bra och jag tror de flesta var mer eller mindre nöjda med helgen. Jag hade väl iof hoppats på topp 4 och därmed en finalplats men tiden räckte inte riktigt.

Efter tävlandet drog jag och Emelie direkt upp till Sälen för en veckas skidåkning som tyvärr inte riktigt blev som förväntat. Efter två dagar blev jag magsjuk och ett par dagar senare hade typ ytterligare 10 pers blivit det (vi var på ett läger med typ 40 pers). Detta resulterade i att vi fick avbryta lägret en dag tidigare än beräknat och de va ju inte så kul. Två och en halv dag skidor var allt jag hann med:/

Några bilder från de första två dagarna:

  
Hade hört talas om "väggen" som ligger i Tandådalen och det var verkligen en vägg! Var tvungen att samla mod ett tag innan jag vågade mig på att åka ner.
  


Eft jag heter Maria i andranamn har jag namnsdag idag :D

Kommentarer
Postat av: amiofsweden.se

ah juste tack!:)

2011-03-04 @ 13:57:31
URL: http://amiofsweden.blogg.se/
Postat av: Sara

Såg att du sökte bloggsvar, tänkte tips om en bättre sida: www.valresultatet.se , där kan du även sköta din omröstningar och annat. Tycker den är enklare och snyggare. Gratis och alla kan använda :) testa!

2011-03-09 @ 11:41:23
URL: http://www.valresultatet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0