Jag diggar dig!

Matten i morse var svår. Vi gick igenom en hel del nya grejer så nu känner jag att vi kommit igång på riktigt efter ett par "introlektioner". Men det känns ändå bra för jag tänker på vilken nytta jag kommer ha av att ha gått den här kursen när jag ska börja plugga till civilingenjör till hösten. Så det är bara att hålla ut:)

Kören var riktigt rolig idag. Vi har tema R&B vilket betyder att vi sjunger låtar av kompositörer som börjar på R och B. Bellman hör ju till den kategorin och än så länge har vi kör igenom ett par låtar av honom som vi även sjöng under musikklasstiden på Haga så man blir allt lite nostalgisk. Povel Ramels gamla rapp "jag diggar dig" körde vi också. Svårt bara att få en hel kör att rappa tillsammans i takt men det kan nog gå tillslut:)


Detta får blir premiärbilden från datorns webcam, har inte provat den fören nu ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0