Nu är glada julen slut...

Kl 8 i morse fick jag ett samtal om att jag skulle vara i stan halv 10 för att jobba. Så idag har jag skottat snö i typ 5 timmar och även hunnit med en träning på det. Usch för plusgrader! För det första vill jag ju åka skidor och för det andra blir snön mycket jobbigare att skotta. Var är kylan?!

Var det inte nyss man plockade fram alla julsaker, köpte gran och bakade lussebullar? Så känner i alla fall jag så det var med lite vemod familjen insåg att julen faktiskt är över och att det var dags för julgranplundring. Så nu under kvällen spelade vi för sista gången (den här julen) julmusik medan allt från tomtenissar till julkulsbakelser åkte tillbaka ner i sina lådor. Efter all städning (det tar ett tag att sopa upp flera kilo barr från golvet) gjorde jag den traditionella fruktsalladen som avnjöts framför tv-programet "Minuten".


I morron börjar jag skolan:) Har saknat pluggandet så det ska blir rätt kul att komma tillbaka igen.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh Sara, vad jag saknar våra mattestunder! saknar matten, saknar dig, saknar Marcus! det är galet hur fort tiden går. Lycka till nu, så får du berätta för mig sen hur svårt det är med universitetsmatte haha. puss

2011-01-17 @ 09:05:12
URL: http://aussiefriis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0