ny på jobbet

På förmiddagen idag hade jag mitt först jobbpass som gick ut på att sanda innergårdar i stan. Började med ett ganska kort pass på 3 timmar men måste säga att jobbet var bättre än väntat! Jag och två trevliga tjejer körde runt i en skåpbil och orienterade oss i stan med hjälp av en karta. Tiden gick rätt fort och det var faktiskt ganska kul:) Hoppas att jag får en del pass nu bara:)

Var ute och fotade lite fåglar i våran trädgård på eftermiddagen. Resultat:







Så här intresserad var vår katt Myllis av fåglarna.


Kommentarer
Postat av: Elina [FOTO]

Den mellersta bilden på fågeln var jätte fin! :) fint skärpedjup och bra skärpa!

2011-01-26 @ 12:30:20
URL: http://meullerphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0