Fjäderholmarna

Igår hängde jag på familjen till Stockholm där vi efter en förmiddag med lite shopping tog färjan över till Fjäderholmarna. Varje sommar har en friluftsteater där och i år spelar de "Hotelliggaren" som vi kollade på. Riktigt bra var den faktiskt och jag skrattade så tårarna rann, haha:) Mycket lyckad dag och härligt att få lite kvalitetstid med familjen, hinns ju inte med så ofta annars.






Känner ni igen killen i mitten? Ni som tycker precis som jag att Greveholm är bästa julkalendern nånsin borde göra det, han spelade nämligen Måns i serien:) Hihi, lite kul tyckte jag.










På vägen hem hade vi beställt mat på båten. Man fick en tallrik med massa gott på och paj till efterrät. Inte dumt de ínte :) Pappas syrra och hennes familj var också med under dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0