6 juni

Grattis Sverige! Idag är det ju som alla vet nationaldagen och även om vi kanske inte är lika entusiastiska som norrmännen på deras sjuttonde maj så tycker jag man ska fira lite i alla fall. Jag åkte med familjen in till stan och lyssnade på lite sång, musik och tal. Riktigt trevligt och vädret var hur fint som helst:)
Vill även passa på att hylla sverige för att det är ett sånt underbart land!  
Klänning från Kappahl.




"The Nostalgeeks" uppträdde med lite sommarsånger. Är tyvärr inte med där längre eftersom jag känner att jag inte hinner med. Kommer sakna körsångandet i höst när jag börjar plugga för lär nog inte ha så mycket tid över tilld det då heller.


Mycket folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0