Smultronstället

Idag fick jag en träningsfri dag och då passade det ju alldeles förträffligt bra att spendera denna lediga kväll med en tur till smultronstället i Söderköping. För er som inte har hört talas om smultronstället: för det första så är det alltså ett glasscafé där de serverar hur goda och stora glassar som helst och för det andra så har ni verkligen missat något! En skön avbrytning mot allt jobb som jag har nu för tiden. Kunde iaf låtsas lite att jag hade semester när jag satt där i kvällssolen och avnjöt min glass.


Tog favoriten Brodway. Brownie, marsmallows, varm fudge och så klart massa glass är inte så fel:)


Fyndade ett par skjorts från H&M häromdagen på lunchen(farligt att jobba granne med ett stort köpcenter!). Gillar verkligen färgen, passar bra så här i sommartider:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0