17/3-11

Lagar pyttipanna samtidigt som jag försöker plugga Matte. Första provet är på tisdag och jag känner mig långt ifrån hundra på det man ska kunna. Men har ju iaf några dagar till på mig.
Gick en morgonpromenad i morse i det fina vårvädret, bra start på dagen!

I går var jag hos frisören och skaffade lite ny frilla. Lite kortare och ljusare blev resultatet men är inte helt nöjd. Hade tänkt att det fortfarande skulle vara brunt med lite ljusa slingor men nu är det mer blont med bruna slingor:/ Men aja, man vänjer sig väl och de e ju bara hår...

Före- och efterbild:
 


Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh Sara, det blev ju verkligen superfint ju! Passar dig verkligen! :D

2011-03-31 @ 03:57:31
URL: http://aussiefriis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0