Bosön

Helgen har spenderats på Lidingö/Bosön i helgen tillsammans med massa 400m/400m häck löpare från hela Sverige. Sånna här sk. utvecklingsträffar är typ två gånger om året och brukar vara riktigt roliga och inspirerande. Man tränar tillsammans, går på föredrag, äter god mat m.m. Den här gången körde vi tester också som gick ut på att man skulle springa på ett löpband i 20-sekundersintervaller och försöka klara så många nivåer som möjligt. Samtidigt hade man värsta masken som man andades i för att mäta syresättning och så tog de blodprov efter varje intervall. Vet inte testresultaten än, tror de kommer hemskickat ganska snart. Var i af en skitrolig helg och jag ser redan fram emot nästa träff!








Fick vänta i ett par timmar på tåget i stockholm så passade på att gå en sväng på stan. Men jag var duktigt och köpte bara ett par shorts från Topshop.

I morse hade jag sista mattelektionen inför provet som är i morgon. Efter det mötte pappa upp mig vid arbetes museum där vi gick på en fotoutställning och åt asgod lunchbuffé.

Nu ska jag ta ett sista ryck med matten och sen gå och lägga mig tidigt tror jag. Vill vara på topp på provet i morron ju ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0